رضایت مشتری نتیجه تجربه مثبت مشتری است که حاصل تعاملات خوب فروشنده یا سازمان با مشتریان است.
رضایت از محصول و سازمان و برآورده شدن نیازهای مشتری از جمله تعریف رضایت مشتری است .
بهتر است که بدانیدکه افزایش رضایت مشتری یکی از عوامل موثر در ایجاد حس وفاداری مشتری بوده و متضمن دوام تعاملات مشتری با کسب و کار شما خواهد بود.
از این رو میتوان گفت که رضایت مشتری مهمترین گام در جهت کسب وفاداری مشتری به شمار می رود.
همین الان ثبت نام کنید: 88984132 – 021
مدرس رضایت مشتریان: بهزاد اباذری

نظرات شرکت کنندگان در دوره ها

گالری عکس